2bebelianne__ Kızlar 26 günlük bebeğim var sağlık ocağının verdiği devit damla bebeğimi kabız yaptı çok gaz sorunu yaşadık kullanmayı bıraktık doktorumuz vitamin olarak Trio acd 3 e diye bir vitamin verdi kullanan anneler yazabilir mı
Balkiz_ 2bebelianne__ Sağlık ocağı bizede devit verdi doktorumuz kullanma dedi vita sanol verdi. 15 günlük olduğunda 10 damla ver dedi şuan onu kullanıyoruz çok memnunuz bence doktoruna bunu sor