Mina_momy vallahi kurubaklagillerin hiçbirini tüketmedim süt içmeyen bi insanım zaten içmedim, bu öyle bi süreç ki zor ama geçiyor inanın kızımın sabaha kadar ıkındığını bilirim uykusunda… elinizden bir şey gelmiyor uyanma saati fix 4-5 di, gaz ilaçlrı azaltıyor ama tamamen geçirmiyor malesef
doktorunuzun önerileri daha önemli ekstra bir şey yapmadım dua ettim okudum hep tez zamanda geçsin diyeyim😔