Hsrtm ben normal doğum yaptım, kilomunda ciddi bir kısmını verdim ama bahsettiginiz göbek bende de var, tam çamaşırımın belime dogru bittigi noktaya sarkıyor hatta. Bu sezeryan sonrası göbek meselesi cok konuşuluyor ama bende de bir fark yok açıkçası