eylulbebesi Sütüm gelmediği için mama almıştım. Şimdi sütüm yetiyor şükür ama arada mızmızlanınca mama da veriyorum. Az kullandığım için mama kaldı günü dolmak üzere atmalı mıyım?
GoGirl eylulbebesi evet atmalisiniz bazi mamalar 3 hafta bazi mamalar 4 hafta oluyor kullanim suresi açıldıktan sonra
Fatmaferikk Canım bende aynı durumdayım evolvia mama aldık sadece gece yatarken veriyorum 1 ay oldu attım bu ay gene aldık. Tarihi geçen mama zehirleme yapıyomuş mama ya bak birbirine yapışmaya başladıysa at çünkü bozulmuş.
[silindi] Kızlar bizim mamanın son tüketim tarihi 2021 , bendemi atmalıyım anlamadım niye atıyosunuz mamaları
Woody eylulbebesi ben de hep atıyorum. Burada surenin Dolmasın yakın sokak kedılerıne verenler, bir de bitkilere dökenler okumuştum
mirayyy20-20 eylulbebesi benim de öyle oldu attım 2-3 gün kullanmıştım aslında hastaneye filan bırakmak istedim ama fırsat olmadı
Ceydakoruc eylulbebesi bebeğime mama verirken kalan tarihi geçen mamaları suyla açıp kaplara koyuyordum ve çöp kenarına hayvanlar için bırakıyodum. Özellikle kediler için çok çok iyi devam sütleri öyle yapabilirsiniz
LadyMarmalade Ceydakoruc mantıklı aslında ama zarar vermez heralde değilmi süresi geçtiği için ? Bende öyle yapayım 🙋🏻♀️
Minikannesi00 eylulbebesi markasına bağlı apyamilin 250 liği var canım . 1 ayda 350 yi bitrmeye çalş bari boşa gitmesin ucuz değiller
Ceydakoruc LadyMarmalade son kullanma tarihleri geçmediği için bir problem olmaz, mahalledeki yavru kedileri hep bu şekikde büyüttük 🥰