Kızım sürekli uyurken uyanıkken gaz sancısından dolayı kıvranıyor bazen ağlıyor bazen sessizce ıkınıyor .Uykudan kıvranarak çığlık çığlıga uyanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım o böyle olunca icim parcalanıyo . Maflor kullanıyoruz gazını cikartabiliyo kakasını yapıyo ama yine de kıvranıyo doktor geçecek diyo ama ne zaman ? Çok üzülüyorum başına gelen var mı hanımlar ? 😔😔