Berill006 Elif3753 doğrudur nasıl Bi illetse insanı yıktığı yetmiyor gibi Bi de geriye hasar bırakıyor rabbim biran önce kutulmamızı nasip etsin inşallah
momyshark1 Berill006 insAllah yoktur bugun aradim agzima geleni saydim gelip test yaptilar bakalim ne cikacak
momyshark1 Berill006 icin garibi hastalandigim ilk 12 gun hic oksurugum olmadi ki kuzum su 3 4 gundur var
serifeaselalp momyshark1 suan ayni sekilde babamda sizin durumunzda hatta doktora gtti acil doktoru olağan seyler dedi gonderdi bugün ates ve öksürük daha kötü olunca yatış yaptilar 11.gününde crp yüksek cıkmış
serifeaselalp momyshark1 akciğerinde tutulum varmış az bile olsa öksürük yapıyor basta hic bir belirtisi yoktu
momyshark1 serifeaselalp crp en basindan yüksekti benim yatis vermediler cokta iyiydim aslinda 13. Gun tekrar kotulestim bugun tekrar test verdim sonuc bekliyorum
Elif3753 momyshark1 canım oluyor oyle arada. Birincinin devamı büyük olasılık sakın kal. Emin ol ikinci test negatif olacaktir