Kızım bebek arabasında duruyordu onda bile durmadı. Bir elimde bebek bir elimde araba geri geldim eve. Çok ağladı. Nolur geçecek diyin. 4 aydır gün yüzü görmedim. Hep ağlayan mutsuz bir bebek. Benden başka kimseyle durmuyor işin içinden çıkamıyorum artık. Normal insan olmayı özledim 1 saat bile olsa. Geçecek mi gerçekten. ?