Sinmn ikikizannesi ilk oğlumda prima kullandım ve hiç sıkıntı yaşamadım.. bu yüzden ikinci oğluma da aldım ama neredeyse bez kadar kıyafet değiştirir oldum, molfix kullanıyor şuan, sıkıntı yaşamadık henüz
OzgeMustafaBulut ikikizannesi pine hem uygun hem kailteli yerli üretim instagramda sayfları var pinebabycare şiddetle tavsiye ederim
Ezgiaa ikikizannesi prima kullanıyorum 2 aylık kızım daha ne pudra sürdüm ne pişik kremi. çok memnunum.
ikikizannesi kizimda prima kullandim bnde en iyisi olduginu dusunuyorum ancak suan cok pahali diger bezlerle arada ucurum var fiyat konusunda suan kizim 1 aylik molfix kullanıyorum pisik vs yapmadi dolmadan degistiriyorum fakat neredeyse her bez kakali ve poposuna yapisiyor o yuzden memnun degilim primada hic poposunda olmazdi bende arayis icindeyim o yuzden birde molfix primadan daha kisa bel kismi ilerde sirtina cikabilir kakasi bacaklarda tombik suan 1 aylik kizima 3 numara kullanıyorum oyuzden
DefneErcis Primayı çok sevdik ama parasını sevmedik 😂 ilk Prima ile başlayıp baby me ile son bulduk 😂 baby me Öneririm bütçe düşünürseniz. Yoksa Prima premium çare ✌🏻