Hanımlar normal Doğum yaptım 12kilo almıştım hamilelikte Doğumdan sonra 10 kilosu gitmişti ama verdiğim kiloları geri aldım inanılmaz şekilde . Sanırım Emzirdiğim için ama böyle çok mutsuzum kendimi çirkin hissetmeye başladım hiç bir kıyafet olmuyor hep aynı pantolonu giyiyorum 😑5 buçuk aylık oldu bebeğim yavaş yavaş diyete başlasam neler önerirsiniz sütüm azalmadan yapacağım ,sizin yaptığınız diyetler varsa paylaşın lütfen 😞