HafsaMoms Kızlar merhaba. İ phone 7 plus kullanıyorum. Pcye fotograf indiriyorum. Ama mesela 2020 yılının 3 4 tane albümü oluyor. Parca parça fazla klasörleri oluyor. Varmı böyle bir problemle karşılaşan?
demirboy HafsaMoms iPhone’dan bu yüzden soğudum. Şu an foto ataya çalışıyorum ama 900 foto varsa 700 atıyor 200ü atmıyor o 200 hangisi onu da anlamıyorum. Foto atmak almak eziyet resmen. Ve dediğiniz gibi parça parça klasör şeklinde çıkıyor yok mu hepsini topluca eksiksiz atma yolu ya
HafsaMoms demirboy ya ben daha önceden kullanırken böyle olmuyordu. Şimdi neden böyle yaptı bilmiyorum