Papatya1orkide ikizlerim var benimde 19,5 aylık oldular sağlıklı olan herseyi veriyorum bende ama iki yasa kadar bağışıklık sistemi vs icin mama öncelikli emseydi devam etmezmiydiniz öyle düşünün doktorumuzda dedi iki yasa kadar ana öğün mama diye şutu alerjisi olsun olmasın biberona bardağa vs koyup vermeyin besleyici değeri yok doktorlar boşuna söylemiyor inek sütü buzağının sindirim sistemi icin geliştirilmiş boşuna çocuğunuza yükleyin diye onun yerine fermente ürünler verin sinirimi kolay ve bağışıklığı destekleyici