Kızım 16 aylık tek uyku yapıyo sabah 7 kalkıyo 12.30-13 de zorrla uyuyor hayır kaçta uyuyacak anlamıyorum ki gündüz uykusunuda mı bırakıcak zaten tek uykuya çok erken geçtik 8 aylıktı 2. Uykuyu zorla uyutuyordum. Akşam rahat yatıp uyuyo kendisi ama gündüz yatağa koyuyorm 1 saat ağlıyo mızmız uyumak istemiyo zorla uyuyo önceden 12 gibi bayılırdı ne oldu şimdi öğlen uyksunuda bırakırsa yandım🤯