Kızlar 3 gün önce hamileliğimin kimyasal gebelik olduğunu ogrendım doktor adet olur gibi vucut atarsın dedı ama hala hiçbir kanamam olmadı belirtim de ilk gebeliğimi ovulasyon testiyle öğrenmiştim iki gün üst üste testteki t çizgisi çok koyu çıkmıştı gebelik testi yapmıştım çıkmıştı bende dün denemek amaçlı ovulasyon testi yaptım normal benm 1 gün oluyor yumurtlamam ama dünde bugunde t çizgisi çok koyu sızce neden olabilir yada hamileliğim hala devam ediyor olabilir mi kafamda deli sorular lütfen bana yardım edin böle birsey yaşayanınız var mi aranızda 🙏🙏🙏