Goktugkaganinannesi Maclaren baston bebek arabası mı yoksa quinny buzz bebek arabası mı alsam tam karar veremedim sizce hangisi mantıklı ve bir de nuna pepp düşünüyorum sizce hangisi
Rengin Goktugkaganinannesi maclaren kullaniyorum cok ama cok memnunum.. ki biz 5. Kişiyiz kullanan düşünün 🙂
Anana Goktugkaganinannesi Merhaba. Ben quinny zapp flex kullanıyorum. Çok sağlam ve kullanımı rahat bir araba. Yalnız biraz ağır. Baston modeller genelde daha hafif tercih ediliyor. Siz bilirsiniz tabi.
Kbrgnca Nur006 merhaba ben de maclaren atom kullanıyorum ama kemerleri çok dar. Nasıl genişlettiniz acaba? Dimdik olmuyor sanırım değil mi? Kusura bakmayın biraz acemilik var ondan sordum😊
Pusuk Kbrgnca ya ayni sorun bizde de var kiracam az kaldi cok pişmanım siz naptiniz baska arabaya gectiniz mi