10 ay 10 günlüğüz,Atak dönemine giriyorlar sanirim . Birde yürümek için efor harciyor,destekli bir şekilde tutunup ayağa kalkiyor tabi buda tehlike işareti oluyor. Sürekli beni istiyor,sonrasinda kucağıma alir almaz geri gitmek istiyor. 6 aydan beri patlatamadiğimiz dişlerimizin huysuzluğınu yaşıyoruz. Bazi akşamlar gece 2’lerde kalkiyordu sonrasinda rayina girdi. Falan filan… ☺️