Deletedmom416 Kızlar kızım 3 nisan 2020 doğumlu 2 aylıkken beni emmeyi bıraktı mamaya geçtik bu aydan itibaren artık 2 numara mamayı mi alıcaz yoksa hala 1 numaraya devam mi edecek ?
Ozgebrar2019 Deletedmom416 6 aylık olunca 2 numaraya geçiliyor. Biz bebelac kullanıyoruz. Ama sanırım bazı mamalarda 9uncu ayda geçiliyor 2 numaraya. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz
Sedabade Deletedmom416 merhaba bizimkide nisan dogumlu 6 aydan sonra 2 ye gecicez doktorumuz oyle dedi
Candy1907 Deletedmom416 biz de 8 Nisan dogumluyuz. Elimde 1 kutu daha var o bitince 2 numaraya gecicez
Oznurcnar Doktoruna danış önce canım ama yorumum şu ki; nisan da doğduysa daha ekimde 6 ay oluyor 0-6 ay 1 numara kullanılıyor
Deletedmom416 Ozgebrar2019 teşekkürler canım 1 numara maması 2 günlük falan kaldı yese bi sorun olur mu peki 🙂