_ikiprensannesi_ Mom078 benimde zaten 2 gün olmuşdu bide hamileyim ya birazcık boşladım diye yaptım Ama ben kesin hamileyim hatta kasımda doğum varr😂
Mom078 _ikiprensannesi_ Valla silik çizgiyi gördüm bi iki dönüp ağladım sonra gittim kan verdim evet hamileymişim 😂 6 ay içim çıkana kadar kustum çocuğu kuscam sanıyordum bazen düşün 😂
Mom19 Mom078 Kocamla kardeş kardeş yatiyorduk.Adetim 14 gün geçti test yaptım çift çizgi çıktı sizce ben nasıl hamile kaldım olabilirdi 😁😁
Ozgurbebek Mom078 ahahahha bende gıcık oluyorum öyle postlara hiç girip bakmıyorum o yüzden başlığı görünce 😂
minikailemmm Mom078 bazıları heyecandan bazıları gercekten inanamadıgı için bazılarında öylesine post acıyor kimi gerekli buluyorum kimini gereksiz ama aman diyip geviyorum sizde öyle yapın
Mom078 wafflee_42 Yok be bu soruya alışmak demek ne biliyim o kadar okuduğumuz öğrendiğimiz şeylere ihanet gibi birşey demek 😂