Asellina_66 Kızlar merhaba doğumdan sonra kan ilacı ve dekavid vitamine devam ettinizmi sütün az almasının sebebi kansızlık ve vitaminsizlik olabileceğinin okudum bi yerde acaba doğrumu
Hsrtgndz Asellina_66 ben sadece binkutu kan ve bı kutu vitamin kullandım şuan bitti. 40im çıkınca gitcem tekrar doktora. Bakalım ne diycek ne vericek
Elifhanim Asellina_66 bn aksattm kullanmadm snrasnda cok sknti oldu o yuzdn vitamnle kan ilacini mutlaka kullann derm
Deletedmom_29 Asellina_66 hamilelikte decavid kullanmıştım ama doktorum doğumdan sonra farklı bir emzirme vitamini kullanmamı önerdi
Kuzumveben Asellina_66 dogum yapali 2 sene oldu canim gunde kac kere kullandigimi unuttum ama ilk 3 ay cok onemli doktorunuza yada aile hekiminizi arayin kolay sekilde cevaplayacaktir sut icinde bolca su icin gunde 3 yada 3,5 litre gibj