Kızım 6 ayı geçti ve gündüz uykularını sadece omuzda yapıyor. Yatırır yatırmaz oyuncak bebek gibi pıt diye gözlerini açıyor. İlk 2 ay kadar yerinde uyuyordu, sorun yoktu. Gündüz mızıldandıkça alıp göğsümde uyuttum. İlk 4 ay buna çok ihtiyaçları olduğu için esirgemedim. Doktorumuz da anneye ne kadar yakın olursa o kadar iyi, doğru yapıyorsunuz dedi. Ama gel gelelim bu alışkanlık oldu galiba. Giderek ağırlaşıyor da, omuzda taşımak zorlaşıyor ve hiçbir iş yapmak mümkün olmuyor. Geçici bir dönem olduğunu söyleyenler oldu. Bunu yaşayıp da atlatan var mı? Ne yapmak gerekir? İşe de başladım, ben yokken de zor oluyor. Zorluğu sadece bana olsa amenna, hiç önemli değil ama bebeğim de pek dinlenemiyor gibi geliyor. Uyku eğitimi vermek istemiyorum, o zaten apayrı bir tartışma konusu. Tecrübe ve bilgilerinizi paylaşabilirseniz sevinirim 🌸