Slm bizim 3. Günümüz 6 aylık bebeğim lokal anesteziyle oldu işlem esnasında sevdiği müziği dinlettim mamasını verdim hiç huysuzluk yapmadıeve geldiğimizde calpol verdiğimde kustu biz de deriyi uyuşturan özel bir krem aldık onu sürdük işe yaradı çok ağlamadı dr verdiği 3 lü krem karışımını beze sürüp öyle bezliyoruz hala ara ara mırıldanıyor ama iyi ateşi çok olmadı çok şükür pazartesi banyo günümüz