Goktugkaganinannesi Oğlum 8 aylık dün aşı olduk. Aşıdan sonra ateş olmadı ama huzursuzluk var bu durumu yaşayan oldu mu
Oyku123 Goktugkaganinannesi bacagi agriyor olabilir annesi benim kizim 1 gun dokundurtmadi bacagina yürüme hareketleri icin hergun can atan kizim aşınin ertesi gunu kaldirinca hep huysuzca davranip agliyordu mizmizlaniyordu surekli.
nurhayatervaras Goktugkaganinannesi aşıdan sonra genelde huysuzluk oluyor. Normal yani. Geçmiş olsun 😊
cchhnnggrr Kac doz menenjit asisi kizlar? Ne kadar ücreti ve kacinci ayda vuruluyor bilgilendirirseniz cok sevinirim💜
ogretmenanneeee cchhnnggrr BEXSERO B grubu :449 tl ( 2. Ay 4.ay 6. Ay ve 13. Ay) NIMENRIX A grubu : 292.5 tl (3. Ay 5 ay ve 13. Ay) ROTARIX : 311 tl (65. Gün ve 95.gün)
Kuzumveben Goktugkaganinannesi normal canim bacaktan yapiliyor zaten ve yan etkileri olan bi asi bizim bexora 2.dozda bacakta sislik oldu 3,4 gun sonra gecti doktorumuz normal demisti
Goktugkaganinannesi Kuzumveben tamam çok teşekkür ediyorum . Bizim ilk doz. 10uncu ve 13 uncu ayda bir daha olucak