kizlar yaa bebegim 3 aylik olcak konak basladi 2 aylikken sonra tum vucudu egzama seklinde kizariklik oldu neyseki konaginbir sekil zeytin yag ile gecirmistik bugun baktim yine konak baslamis anlının ust kisminda kaslarinda hatta altlarisa kizarmis baya biri bana gecicek desin cok uzuluyorum birde kasiyor vucudu icin zaten kortizonlu krem kullaniyoruz neden böyle oluyor 😔