Eftlyaa bizim de 2 aya yakın sürmüştü. En son göz çevresinden gider sarılık zaten.
bize doktor gece gündüz florasan beyaz ışıkta dursun demişti öyle yapmıştık, bide mama takviyesi yapmıştık sütüm az olduğu için öyle toparlandı.
Ve biliyorsunuz büyüklerimizin tavsiyesi altın takın falan demişlerdi takmıştım ben de