miran9595 ben kullanıyorum oğlum 1 buçuk aylık çok memnunum sma dan. Ilk günler aptamil kullandım hiç memnun kalmadım sma muhteşem koku yok ve fazla köpük yok sadece doyurucu değil diqer mamalar gibi. Ayrıca kakasinin hiç yeşil olduğunu görmedim smaya geçtikten sonra