AsyaDuru Gecen kalp ilaci yedi bebegim diyip hastaneye gitmeyen kadini dusunerek
girdim posta, ama en iyisini yapmissiniz
doktora goturmekle, Arkadasin dedigi gibi onlar gerekeni yapar siz endiselenmeyin, yapilmasi gerekeni yapmissiniz. Allah sifa versin canim 🙏🏻