Rukiye66 mustela kullanıyordum canım ilk doğduğundan beri snra gazi ünv hastanesinde doktor biodermanın ürünlerini önerdi 200 tl şampuan ve krem aldık ama oda çözüm olmadı . Aslında bi 2 ay geçmişti bu seger ki de değişik bişeu yine kuru ama cilt mantarı gibi de yani bilmiyorum ya ne yapacagımı şaşırdım