Selinsu1
Şuan kızım 5 aylık ve doğduğun da beri ber ay hem saglik ocagina hemde hastaneye götürdüm bütün teslerimizi hastane de yaptirdim ama aşıları sağlık ocağında yaptiriyorum gittigimiz hastane özel hastane o yüzden sağlık ocağında ücretsiz yaptırmak varken hastanede boşuna para vermek istemiyorum 1 yaşına kadar da her ay götürmeyi düşünüyorum ondan sonra da doktorumuz ne sıklıkla gelmemizi isterse o şekilde devam etcez inşallah