Heymamma Gündüz uykuları için bebeğinizin uyku sinyallerini takip etmeye çalışın. Gündüzleri bu dönem bebekler zaten az uyur(toplam 3 saat kadar) Bizimki de 3.5 aylık. 2 aylıktan beridir gündüzleri 2 saatte bir besleniyor. Her 2 saatte 1 kere yarım saat 45 dakika kadar kestiriyor. Beslenme-oyun-uyku şeklinde bir düzen kurdum. Emzirdikten sonra oyun oynatiyorum (bazen zeka kartlari gösteriyorum, bol bol konuşuyoruz, hikaye okuyorum, dans ediyoruz, karın üstü egzersizleri ya da kendi kendine oyalaniyor bazen) bu şekilde iyice yoruluyor esnemeye başlıyor. Düzenine o da alıştı. Hemen emzik verip aspiratore götürüyorum. Onun sesiyle uykuya dalıyor. Akşama kadar bu düzende ilerliyoruz:)