Annesininoglu Kızlar malum emziren annelere her şey kısıtlı. Saçlarımı kestirmeden kırıklarını nasıl yok edebilirim? Bir de keratin bakım falan emzirenler için sıkıntı olur değil mi? 3 aylık bebeğim
Balcocuk2 Annesininoglu uçlarından aldırmanızı öneririm biraz birde eski usul kırık alma olayı var kuaförünüz uygularsa kestirmeden kırıklardan kurtulabilirsiniz
Balcocuk2 Annesininoglu keratin bence şuna yaptırmayın işlemi çok uzun ve fena duman oluyor her taraf bebeğinize yazık
Tosbik Annesininoglu ben kendim evde düzenli olarak 3ayda 1uclarindan kesiyorum. Saclarim cok saglikli. Kuafore gttgimde uclarindan al diyorum yarisini kesiyolar deli oluyorum 😀
Tuanam13 Ben de beklemede kalayım saçlarımı çok seviyorum uzun kestirmek istemiyorum ama kırıklarını aldırmak istiyorum