Anne sütüne ihtiyacın bitmesi gibi bir şey söz konusu değil birçok hastalıkta bile kullanılıyor. Bebeğim ne zaman isterse o zaman bıraksın 3-4 yaşında birçok bebek bırakıyor zaten. Bu şey gibi mesela bazı kediler 2 aylıkken emmeyi bırakır bazıları 6 aylık olana kadar. Doğayı dinleyin 🌸 anne sütü iştahsızlık yapmaz yeterli besini alan bebek ek gıdaya ilgisiz olabilir olsun zaten birkaç sene fazla emecek ömür boyu yemek yiyecek. Bebeğinize vereceğiniz en iyi yemeğin bile besin değeri bu kadar yüksek olamaz bağışıklığına bu kadar faydası olamaz, mesela ek gıdayı abartırız çocuğa hamurişini dayarız boş şişer biz de geliştiğini düşünürüz oysaki geleceğin diyabet hastasını yetiştiriyoruzdur. Herkesin kendi tercihi tabiki ancak süt varsa mümkün mertebe verilmelidir bana göre.