Eflatun_01 Kızlar bebeğimde epılepsı olduğunu düşünüyorum gece uyurken ve uyumaya başlarken uykuda degısık hareket yapıyor nöroloji doktorundan randevu aldım şu beklemek büyük sıkıntı siz nasıl anladınız ?
My_LiFee Eflatun_01 inşallah yanlış düşünüyorsun canm öyle bişey yoktur inşallah nasıl hareket yapıyor
_tospikannesi Eflatun_01 insallah düşündüğün degildir canım eger denk gelirse videosunu cek hareketinin doktorunuza göster 🙏🏻
minikailemmm Eflatun_01 rabbim esirgesin inşallah değildir canım dua edelim kasma kaç dk sürüyo ve sadece uyurken mi yapıyor
Eflatun_01 _tospikannesi nöbet gibi değil bu hareketler ama sürekli kendını kasıyor geriye veriyor videosunu cektım dua edin insallah yoktur 🙏🏻
Eflatun_01 minikailemmm uyurken ve onu yatıracağımı anladığında yapıyor tam uzatıyorum yatağa baslıyor kendını kasmaya sonra uykuya gecıyor ordada yapıyor
HifaNurunAnnesiK Eflatun_01 bence degilsir canim. Komsumun bebeginde epilepsi cikti. Uykuda cocuk iki kez nöbet gecirdi. Nefesi kesilip mosmor oluyodu. Kendinden geciyodu cocuk baygin oluyo. Komsum uyandirmaya calisiyordu kalkiyodu ama gozler baygin. Dudaklar mosmor ten sapsari cok kotu oluyodu cocuk.