Kızlar dün anneme gittim oğlumun sağ ayağının yan bastığını farketti daha önce dikkat etmemiştim bu arada oğlum 6 ay 15 günlük doktorumuza sorduk olabiliyor dedi ama isterseniz ortopediye götürün dedi kayınvalidem de düzelir zamanla daha küçük diyor sizin başınıza geldi mi geldiyse de düzeldi mi doktora gitmeli miyim