Furug ay çok geçmiş olsun ya okurken nasıl bı acı cektigini hissettim resmen. Gerçekten göğüs ağrısı kadar zor bişey yok. Canı gidiyor insanın. Çok kötü bı deneyim olmuş senin için çok üzüldüm. Benim sütum olduğu için belki de öyle bı durum yasamadim bilemiyorum tabi kişiden kişiye değişiyor. Ama üreticinin süt oranına göre sağım makinası yapması çok saçma. Sadcee sütü olanı güzel sagiyorsa çok kötü bı makinadir 😒😒