Tuanam13 evet canım olur benim de zeytin yagım yoktu bir hafta falan o bebek yagı kullandım so ra zeytşn yagı hatta bimde satılan zeytşn yaglı kremi kullanıyorum kızıma hergün tüm vücuduna uyguluyorum yüzüne falan da çok iyi geliyor yoksa çok kaşıyor her yerini yırtıyor bir hafta dene düzelme olmazsa hala kuruyorsa doktoruna git canım geçmiş olsun inşallah hemen düzelir bebiş