Arkadaşlar 1 aylık bebeğim 2 buçuk yaşında da oğlum var . Bebekten sonra oğlumun huyu suyu iyice değişti yerli yersiz ağlamalar uyumamalar vs gece 4 de kalktı bugun mesela . Kız desen bütün gün ya kucakta ye memede uyuyor uyumasa da kucakta gezdirmek zorundaym uyku nedir unuttum gece 5 den 6 6 30 a kadar da hergun aynı saatte inler gibi sesler çıkarıyor bunun sebebi nedir acaba iki çocuklu olup düzene ne zaman bindiniz uyku konusunda bu kucakta gezmeyi memede uyumayı nasıl unutturcam allah askına akıl verin yıprandım bunalıma girdim iyice