Aslinda tartismaya acik bir konu ama sadece fikrimi soyleyecegim..ise yaradigini düşünen arkadaşlar var evet ama bu yalnizca tesadüf ya da plasebo etkisi gibi birsey olsa gerek Çünkü bilimsel bir yarari olmadigi gibi icerigi bebegin tenine uzun süre temasi halinde zarara bile yol açıyor ayrıca kopup bebegin soluk borusuna kaçma ihtimali üzerinde de duruyor bazi uzmanlar..