Ipekk canım bende bestiron kullanıyorum yaklaşık 10gundur kullanımı zor yoğun diye nasıl vereceğimi şaşırıyorum damlatırken ağzına yarısı boşa gidiyor çubuğun dışına sıvanan akıyor falan 6damla vermem gerekirken ya az ya çok her seferinde beceremiyorum tutturamıyorum kaşıkla kabul etmiyor nasıl vereceğimi gercektn sasırdım siz ne şekilde veriyorsunuz