Merhaba anneler bebeğim 44 günlük 4,5 gündür kolik sancısı çekiyor sancının ilk günü sab sanflex damla başlandı 2 gün kaka yapmayınca biogaida başladılar kakası mukuslu olmaya başladı bebeğim anne sütü alıyor memeyi cok severek emer ayrılmak istemezdi cok nadir doymadığını dusunduğumde günde bir kere biberonla sütümü yad formül mama verirdim onuda kestim ama bebeğim uykusunda emiyor uyanıkken memeyi ağzına alır almaz çıldırmış gibi ağlamaya başlıyor emme süresi de azaldı bunun nedeni ne olabilir sizce ve inek sütü allerjisi olanlar hangi belirtileri yaşadı ? Yada kakası yogun sümüklü olup geçen var mı :( doktor kolik yada inek sütü allerjisi olabilir takip edeceğiz dedi..