Zamazingo Evet örtüyorum havalar serinlediği için ancak aynı durum bendede var ben oğluma iyice sarıyorum örtüyü kuvveti o kadar olmadığı için çekemiyor. Birde kollarını örtmüyorum çünkü örtünmesini istemiyor örttüğümde uyumuyor. Bacak kadar veletler bizi parmaklarında oynatıyorlar.