CaglaBlgn biz yasiyoruz 4.5 aylik olduk dogdugundan beri yasiyoruz biz kbb druna da gosterdik kikardaklari tam gelismedi icin ve burnunda kabuklanma oldugu icin oluyomus ve en gec 8 aydan sonra gecer dedi kendi drumuzda 15 gunde bir muayene oldugumuz icin cok normal burnundan kaynakli bu hirilti dedi siz yinede dr aylik kontrolunu gittiginizde danisirsiniz