Bsramasal ay kıyamam kuzuma ya öyle Bi salgın vardı galiba benim oğlum 9 aylık asist kullandım ben ama 9 aylıkken bile Bi çay kaşığı verdim bence sen doktoruna danış bize o çok iyi gelmişti ama dediğim gibi doktoruna danışmadan verme sakın bidee şey iyi geliyormuş canım sırtına vurmak çok iyi geliyormuş yavaşça belden yukarı doğru diye hatırlıyorum bir de serum fizyolojik su var normal serum şişelerinde şırınga ile çekip bebeğin burnuna sıkıyorsun o da genize akarak da alıyor balgamı 2 aylıkken Bi kere daha öyle olmuştu ve bizim doktorumuz sadece sırta vurmayı ve serum fizyolojik suyu (normal serum şişesinde ama) önermişti sende öyle yapabilirsin çok geçmiş olsun🙏🏻