Asilinannesiiiii Kızlar bu makineyi kullanan var mı ? Çok fazla pahalı bir şey almak istemiyorum. Eğer memnunsaniz ben de alicam.
Artemis0 Asilinannesiiiii Ben doğum yapalı 8 gün oldu, 2 gündür kullanıyorum memnunum. Yani başka markalarla denemediğim için çekiş gücü hakkında karşılaştırma yapamam. Ancak benim işimi görüyor.
TYE Asilinannesiiiii tekli olanı 2 bucuk aydır kullanıyorum gayt iyi . Ben memnunum. Yara vs hıc bısey yapmadı çekım gücüde iyi bnce
linakusunannesii Asilinannesiiiii tek pompalı olandan almıştık doğumdan snra eve geldiğimizde ve iyiki de almışım dedim çünkü bebek zaten güçsüz ve ilk süt o kadar kıvamlıki çekmesi çok zor olurdu bu bana yardımcı oldu bir ikinci olarakta şuan diş çıkarma dönemindeyiz alttlar çıktı üstler patlamak üzere meme reddi yaşıyoruz sütümü sağıp veriyorum iyiki almışım dedim yani pompayı
OzgE_K Tamam 3 aydır teklisini kullanıyorum sağa sağa sütümü getirip artırdım bebeğim emmedi sağarak besliyorum gayet iyi çekişi vs ben memnunum
linakusunannesii Bide ayri yetten makine hemen sütünü çekmiyor ilk önce masaj yapıyor kanallara 5 dk snra çekime başlıyor ki o zaman daha çok çok süt akmaya başlıyor gögüsten
_Defnem Asilinannesiiiii ben 9 ay süt sağan biri olarak lansinoh tekli elektrikli pompa yada Manuel pompa elim ayağım gözüm oldu iyi bir çekim gücü var ikisininde kullandım. 9 aydan sonra çok şükür miniğim emmeye tekrar alıştı öyle bıraktım
Gltbb Asilinannesiiiii ben şubat ayında doğum yapmıştım o zaman indirim vardı teklisini 200 e almıştım bebeğim 2 hafta küvezde kaldı sürekli sütümü sağdım çokta memnun kaldım
Sutbitkisi Bende de çiftlisi var çok memnundum ama bir iki kez kullandım şimdi öylece tertemiz duruyor. Hatta bazı parçaların ambalajı bile açılmadı. Elden çıkarmayı düşünüyorum bu ara bakalım.