Kızlar merhaba. Bundan önce de post açmıştım malesef sütüm kesildi diye. Doğduğundan beri bebeğime mama veriyorum. Hastane de hipp combiotic verildiği için onunla devam ettik fakat bebeğime hiç kilo aldırmadı doktorumuzun önerisiyle sma optipro kullanmaya başladık. Kilo alımımız gayet güzeldi hiç bi sorun yaşamadık. Fakat sma optipro ambalaj değişikliğine gitti. Ambalajla birlikte malesef ki içerikte değişmiş. Bebeğim mahfoldu. İshal oldu kakası yeşildi. Sürekli kustu. Doktoruna götürdük birsürü testler yapıldı hepsi temiz çıktı. İnstgramda şikayet var da rastladım herkes o kadar şikayetçi olmuş ki ambalaj değişikliğiyle ilgili herkesin bebeği mahfolmuş. Bunu yaşayan oldu mu ? İkinci bi sorum da şimdi similac mama aldım şuanlık gayet güzel içiyo kullanan varmı memnunmusunuz. Hakkında çok güzel yorumlar aldım içinde palm yağı olmadığı için bu mamayı tercih ettim.