Nilinannesiii Biz de 20 günlükken başladı,3ay olduk hafifkefi derken şu an 3 ay 20 gunluguz buna rağmen hala arada oluyor ,mama veriyorsanız mamayı değiştirebilirsiniz kusma yapıyorsa gaz için ilaç zaten kullaniyorsunuzdur değiştirmeyi deneyebilirsiniz,sıcak kompres ve karna masaj ılık su biraz rahatlatır ayrıca araba ile gezmek bağırsakları hareket ettirdiği için çözüm olabilir