Arkadaşlar merhaba 19 aylık bir bebeğim var emziriyorum. Doğumdan hemen sonra adet görmeye başladım ama son 6 aydır çok düzensiz bir döngü yaşıyorduk bazen 20 gün sonraya attığı bile oluyordu. Doktora gittim bir sorun olmadığını emzirdiğim için normal olduğunu söyledi. Yine adet günüm 9 gün geçti birkaç saat önce lavaboya girdiğimde adetlendiğimi düşündüm kanamam geldi fakat iki saat sonra tekrar girdiğimde kanama yoktu ve hala yok.. Bundan yaklaşık 4 -5 ay öncede bu durum başıma gelmişti tekrar doktora gittim gelen gidem yok diye simir testin kadar yaptı normaldi. Sizin de başınıza geliyor mu yine önemsiz birşey midir daha öncelkigibi yoksa tekrar doktora gitmeli miyim