MESoydan ne kadar doğru konustum bilmiyorum ama parabenin bi kısmı zararlı evet ama sağlık içinde de kullanılan kısmı zararsız mühendisinoğlunda da acıklama vardı cok önceden okuduğjm için yanlıs bsy yazmak istemedim. Tamamen kötü zehir oda sonucta. Eczacı arkadasım ve doktorumuzda prof ünvanlı haliyle güveniyorum zehir içirmiyorum sonucta bende az miktar kullanınca bi zararı olcağını sanmıyorum ha 8. Aydan sınra düzenli kullanmak gerekirse tabi gider alırım en iyisini bende .
Olumsuz olarak etkilemek yanlıs bilgi vermek istemedim 🙈