doganinannesii Iyi geceler kizlar. Burada yeniyim hepinize merhaba.😇 Bebeğim 2 aylik. Agzindan tükürük ve salya eksik olmuyor bu aralar. Bu durum başınıza geldi mi? Doktora sormalı mıyım?
Cihangiriinannesii doganinannesii Normal tükürük çıkarır yani her bebe özel bir sebebi olduğunu sanmıyorum 😊
Busrammesut doganinannesii gayet normal o ayda başlıyo dişler çıkana kadarda artmaya devam edecek ellerini de ağzına sokmaya çalışacak endişe etme canim😊
doganinannesii Busrammesut Yaa evet bende diyordum bu cocuk elini emmeyi ne ara ogrendi bide böyle tam emiyor gibi de degil. Telaşlanmistim. Arastirdimda nette hep saçma sapan seyler. Icim rahatladi simdi. Cok teşekkürler canım. 😇
Busrammesut doganinannesii internete bakarsan bütün çocuklar sağlıksız engelli vs vs. Gayet normal oğlum 5 gün sonra 5 aylık elleri ağzından hiç cikmiyo herşeyi sokmaya çalışıyo yakında seninki de başlar 😂
doganinannesii Busrammesut Ay cok dogru ya. Bu internet insanı yer bitirir. Cocuga bakıyorum gayet mutlu. Belirtileri nete yazıyorum bir ton sey çıkıyor. Doktora gitmesen vicdan azabi sariyor. En iyisi tecrübeli insanlar. Bu arada Allah bagislasin. Tekrar teşekkür ederim. 😅