Tekrar merhabalar kizlar… belki biliyorsunuzdur daha oncede post acmistim.Babam covid19 a yakalandi ve suanda hastanede yatiyor… iki gündür plazma kan ariyorduk onun icin.. şükür bu gün farkli bi sehir kizilay kan bankasindan 1 unite plazma kan bulduk. O kadar caresiz kaldik o kadar tukendik ki… simdi bu postu acma sebebime gelirsek.. babam gibi yuzlerce insan plazma kan ariyor kizlar.. ama bagis olmadigi icin bu konuda sıkıntı yasaniyor. tabi bu bagisin bi prosedürü var o ayri ama sizlerden ricam aranizda covid19 geciren ve sagligina kavusan (sukur) arkadaslar var. Plazma bagisinda bulunmanizi rica ediyorum… etrafiniz da vardir mutlaka geciren sagligina kavusan birileri. Onlari da bilgilendirin lutfen… normal kan bagisindan bi farki yok korkmayin endiselenmeyin… birilerinin hayatina dokunmak istersiniz diye umuyorum ve buraya yaziyorum.. okudugunuz icin tesekkur ederim.. hayirli geceler… Rabbim cumlesinin yar yardimcisi olsun, safi ismiyle sifa versin insallah…