Anne19 geçen hafta bende grip oldum.Covid testi yapıldı negatif çıktım.Ama 2-3 gün evde sürekli maske ile dolaştım.Bebeğim 5 aylık ve o da sürekli hapşırdı, burnu aktı.Ateşini düzenli olarak takip ettim.Hiç yükselmediği için ilaç vermedim.Kendiliğinden geçti.Ateşi varsa çok az calpol verebilirsiniz.