Papatyaseverrrr 3 aylik kizim surekli yuznu kasiyor ve kasidikca yuzde boyle ici su dolu kabarciklar olusyor kizariyor iyilesene kadar kasiyir kizim yuzunu acaba kasintiyi hafifletmesi icin cok az bebekler icin olan nemlendiricilerden surebilirmiyim
Hayat63 Papatyaseverrrr canım durup dururken kaşımıyordur baksana tahriş edene kaşıyormuş yazık bi uzmana götürün bence alerji flean olabilir
bitanem123 Papatyaseverrrr sarı pullu bir deri varsa yüzünde bebeğinizde konak olabilir benımkınınde kulagının arkasında ve kafasında var hastaneye gidicez duruma göre kortizonlu krem veya şampuan verıyolar
Yaseminhan Papatyaseverrrr annesi yüzünü çok kasıyorsa ya gaz problemi vardır yada alerjisi vardır bi doktoruna danış derim ben hafiflersin diye bepanthol kullanabilirsin kızartıyorsa çok.ama asıl sebebini araştır çünkü çok sıkıntı yaşar yavrucak
Yaseminhan Papatyaseverrrr ama kabarcik diyosun ya alerji yada başka bisey mutlaka götürün doktora :(
Asl_29 bitanem123 benim oğlumun kaşında ve saçında vardı. Biz bebek yağı ile yağladık biraz beklettik. Dede tarakları oluyo telleri çok ince onunla bastırmadan saçın tersine doğru taradık. Baya kafasından çıkarmıştık. Bir kaç kere yaptıktan sonra geçti konakları. Kaşındakileri banyo yaparken çok yumuşak bir lifle yıkayarak çıkarttık. Konak bebeklerin gelişimini etkileyen bişey canım. Bu virüs zamanı korktuğun için götürmedim bir arkadaşın tavsiyesiyle hallettik. YouTube var videoları bakabilirsin.
Asl_29 Papatyaseverrrr benim oğlumun yüzü de çok fenaydı pul pul dökülürdü aşırı sertti sürekli kaşırdı daha kötü olurdu. Doktora götürdüm hassas bir cilt yapısı var şampuan ve krem adı verdi. Kullandıktan sonra geçti çok şükür. Her banyodan sonra ben nemlendiriyorum. Ama sizin ki su kabarcığı gibi mi
Aycan65dayan Papatyaseverrrr benim oğlumda öyleydi hatta hala öyle bepantol kaşıntı kremi var eczaneden aldım sürüyorum yüzüne şükür iyi rahat uyuyabiliyor